ofte stillede spørgsmål

Hvis du på  nogen måde er i tvivl eller usikker på brugen af vores internetshop, bedes du endelig ringe til os PÅ 70 22 66 19, og vi skal hjælpe dig.

Svar på oftest stillede spørgsmål:

- det er altid muligt at fjerne varer fra indkøbskurven igen, lige indtil du har godkendt ordren, du kan ligeledes altid tømme kurven helt.
- bestillingen skal udfyldes i antal flasker hvis intet andet er oplyst
- shoppen beregner altid den bedst mulige pris automatisk.
- hvis du fortryder din ordre, kan du altid straks ringe til os, så kan vi stoppe betalingen og annullerer din bestilling.
- dine kreditkortdata sendes krypterede så ingen kan bruge disse, ikke engang vi ser dine kreditkortinformationer.
- hvis du vil guides gennem en bestilling er du velkommen til at ringe til os på 70 22 66 19

 

Hvis jeg nu ikke kan lide den vin jeg har købt ?
Du har 100% returret på alle uåbnede flasker hos Skovgaard Vine. Der er ingen kunder af Skovgaard Vine som skal ligge inde med vine herfra, som man alligevel ikke synes om. Kom endeligt retur til en af vores butikker med disse, eller kontakt os for afhentning. Du vælger selv om vi skal bytte til en anden vin eller du ønsker pengene retur.

 

Hvad nu hvis vinen ikke lever op til den kvalitet jeg havde forventet ?
Du har til hver en tid 100% tilfredshedsgaranti. Lever vinen ikke op til vores beskrivelse, bedes du kontakte os og vi bytter de resterende flasker med et smil eller giver pengene tilbage.

 

Hvad hvis jeg har købt alt for mange flasker til en fest ?
Du har fuld returret på alle uåbnede flasker så du kan roligt bestille rigeligt til din fest hvis du vil være sikker på, at der bliver nok vin at nyde. Efter festen kan du returnerer alle de uåbnede flasker.

 

Jeg har nogle flasker med bundfald !
Bundfald er ikke en fejl i vinen. Bundfald kan opstå fordi vinen ikke er filtreret. Dette kan være fordi at vinbonden ønsker at bevarer så mange smagsstoffer som muligt. Det kan også være at vinen er ved at have lidt alder så den naturlige modning har dannet lidt bundfald. Benyt eventuelt en karaffel til disse vine. Alternativt er det altid en god ide at rejse disse flasker op 6-8 timer før de skal nydes så bundfaldet er samlet i bunden og ikke er virvlet rundt i hele flasken.
Ønsker du ikke at beholde vinene - kommer du bare retur med de sidste flasker du har, så bytter vi til noget andet.

 

Vinen jeg har købt smager dårligt - måske af prorp !
Hvis vinen afviger væsentligt i smagen i forhold til det den plejer og smager dårligt, sæt proppen i resten af flasken og medbring den næste gang du er i en af vores butikker, så bytter vi naturligvis flasken, Har du bestilt på nettet og fået vinen leveret, ring til os på 70 22 66 19 og vi finder en løsning.
Vedr. propsyge. Husk at skifte glas inden du åbner og skænker af en ny flaske, ellers smager den næste vin i glasset også af propsyge.

 

Jeg har en reklamation vedr. selve forsendelsen !

- se venligst vores handelsbetingelser.